Pereiti į pagrindinį turinį

Kaip turėčiau atsiskaityti už nuotolinę konsultaciją norėdamas pasinaudoti „Lietuvos draudimo“ sveikatos draudimu?

Už paslaugas visais atvejais apdraustieji pirma atsiskaito patys savo lėšomis. Tuomet, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, reikia užpildyti prašymą kompensuoti patirtas išlaidas. Tą lengvai ir paprastai atliksite:

  • „Lietuvos draudimo“ mobiliojoje programėlėje. Kaip atsisiųsti programėlę, rasite čia;
  • „Lietuvos draudimo“ savitarnoje www.savasld.lt. Prisijungę prie savo paskyros, prašymo formą rasite skiltyje Mano žalos -> Žalos registravimas -> Žalos tipas -> Sveikatos draudimo išlaidų kompensavimas;
  • „Lietuvos draudimo“ internetiniame puslapyje.

DĖMESIO! Pildant prašymą dėl išlaidų kompensavimo vadovaukitės šia tvarka:

  • jei Jūsų sutartis sudaryta iki 2024.06.16 – žymėkite paslaugų grupę „Ambulatorinė pagalba“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje;
  • jei Jūsų sutartis sudaryta po 2024.06.17 – žymėkite paslaugų grupę „Telesante nuotolinė konsultacija / kitos paslaugos“ ir įrašykite patirtų išlaidų sumą tam skirtame laukelyje.

SVARBU: pildant prašymą būtina pridėti šiuos dokumentus:

  • sąskaitą faktūrą apdraustojo (jūsų) vardu, kuri po nuotolinės konsultacijos bus pateikta jūsų nurodytu el. paštu;
  • bankinio pavedimo išrašą, kuris patvirtintų, kad už nuotolinę konsultaciją buvo apmokėta;
  • medicininius dokumentus – užtenka pridėti gautos gydytojo konsultacijos įrašo ekrano nuotrauką (-as) iš Jūsų e.sveikata paskyros (būtinai turi matytis įstaigos pavadinimas, Jūsų vardas, pavardė, kreipimosi priežąstis, nustatyta diagnozė ir paskirtas gydymas).
Atgal